Re: Długi czas kopiowania plików.

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:07:01 MET DST

Skalniak napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problem z winXP, komputer głownie "obrabia" grafike 2D o dużej wielkości
> czasami 1,5 GB, obecnie długo zapisuje pliki trwa to około 1h, podobnie jest
> z mniejszymi plikami.
> Co może być przyczyną tak wolnej pracy? (czy może to być wina pamięci?)
ja bym najpierw zerkal w tryb pracy twardieli w menedzerze zadan, ew w
BIOSie,
Kontrolery IDE -> podstawowy kanal -> ustawienia zaawansowane, co tam
masZ? ja mam np UDMA5 jesli masz niedaj boze PIO no to nie dziwne.

Ale moze po prostu masz malo RAMu? i system nie posiadajac tyle pamieci
posluguje sie pamiecia dyskowa, i dlatego mu to dlugo trwa, moze dolioz
pamieci,albo przenies plik stronnicowania na drugi inny fizycznie dysk
twardy

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)