Re: darmowy firewall

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 14:06:55 MET DST

** Piotr Smerda wrote:

> Bo instalek dla uniksów brak w postaci binarnej na stronach, nie?

Tak, bo w wątku o windzianym firewallu, na windzianej grupie, pisząc
cały czas o Windows, nagle wyskakuje (z resztą matołku to nie ja
napisałem o instalkach - ja napisałem w odniesieniu do nich i zapewniam
Cię, że właśnie o windziane instalki jemu chodziło).

> No cóż... przykro mi że nie zrozumiałeś.

Ja doskonale zrozumiałem, to Ty piszesz niewiadomo o czym właściwie
jedynie po to, aby się do mnie przypierdolić, bo na pewno nie po to aby
o czymś dyskutować (skoro z góry wiesz lepiej to po co pytasz?). Więc
miałbym prośbę abyś nie odpisywał na moje posty, możesz użyć KF tak jak
ja to właśnie zrobiłem.

> A per idioto możesz zwracać się do swoich kolegów bądź do tej osoby
> którą codziennie w lustrze przy goleniu oglądasz.

Ta, do Twojego starego chyba. :)