Re: WINDOWS 2003 SERVER INSTALACJA RAID BEZ STACJI DYSKIETEK

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 13:55:42 MET DST

>usze zaistalować Windows Server 2003 PL a nie posiadam stacji
>yskietek, a mam RAID.
>ykorzystałem pendrive USB i w biosie widzi mi USB i mozna znienić
>czy to ma byc fdd czy HDD.
>Jak zaczynam instalować z F6 widzi mi sterowniki z USb ale jak zrobie
>patrycje i zaczne juz instalować to wyskakuje brak dyskietki. I KONIEC

no to musisz sie zaintersowac Nlitem http://www.nliteos.com/ albo recznym
sposobem integracji sterownikow z plyta instalacyjna. Chyba ze do serwera
dostales narzedzia za pomoca ktorych mozna zainstalowac system operacyjny to
wlasnie one robia instalacje nienadzorowana i wtedy ten problem znika.

Pozdrawiam
Slawek