Re: program spowodowal blad - program bedzie zamkniety

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:27:27 MET DST

news:2006080220090500@grush.one.pl...

> A jak to sobie wyobrażasz? Jak program niby ma działać dalej,
> skoro się wykrzaczył?

No, powiem Ci, ze to wcale nie jest nierealne.
Miałem, chyba pod NT4 (a może W98, nie pamiętam) jakiś program, co się często,
właściwie nonstop wywalał. Dopiero, jak odkryłem, że wystarczy okienko z
komunikatem błędu zamiast kliknąć na OK, to przesunąć gdzies daleko na bok, a
wtedy z programem można było normalnie pracować i wszystko robić :) I wcale
nie destabilizował on systemu :)
Nawet się tak bawiłem, że gdy już po dłuższym czasie zrobiłem wszystko, to
wyciągałem okienko z komunikatem i dopiero wtedy naciskałem OK :)

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl