Re: darmowy firewall

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 15:43:04 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com> napisał
w wiadomości news:eaphs5$j30$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Testowalem kilka darmowych firewalli (najczesciej komercyjne z obcietymi
> funkcjami) ale zaden mi sie nei spodobal
> Czy zna ktos jakis projekt open source firewalla dla windows?
> Podstawowe zalozenie - powinien miec to co maja wszystkie wspolczesne
> firewalle czyli pytac usera jak pierwszy raz wykryje probe polaczenia
> przez dany program i ew. samemu dodac regule
> Marx

Tiny Personal Firewall - darmowy do użytku domowego (ale nie open source).
Od dłuższego czasu zdaje się nie rozwijany, jeżeli nie znalzeiono w nim
żadnej dziury pwoinien spełnić Twoje oczekiwania. Liczył również sumy md5
dla aplikacji, dla których ustawiłeś regułki (ale tylko "z dokładnością" do
*.exe - bez sprawdzania, że połączenie może otwierać moduł w zewnętrznym
dll).
Sama konfiguracja reguł IMHO bardzo intuicyjna, poza tym oszczędne GUI -
żadnych zbędnych obrazków (ale to już kwestia gustu :)

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867