Wygodne wprowadzanie zmian w systemowym rejestrze

Autor: Taffer <thief_16_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 14:22:13 MET DST

Muszę, co jakiś czas przywracać w rejestrze ustawienia pewnego programu
i chciałbym, aby było to robione automatycznie podczas każdego startu
systemu. Mam już gotowy plik reg, ale chciałbym żeby przy dodawaniu
wpisu do rejestru nie pojawiało się okienko, w którym trzeb klikać na
"Tak", aby zmiany zostały wprowadzone. Wie ktoś jak pozbyć się tego
okienka lub jak zrobić żeby za każdym razem samoczynnie zostawał
wybierany przycisk "Tak"?
Używam systemu Windows XP Professional z SP2 oraz mam zainstalowane
wszystkie dostępne łatki do tego systemu.