Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 11:39:42 MET DST

Daniel Chlodzinski wrote:
:: "Dobromir" <czarne@białe.com> wrote in message
:: news:eapn26$req$1@news.lublin.pl...
::
:::::: W tym przypadku jesli m$ lub ktos przez niego powołany do
kontroli
:::::: stwierdzi żeś pirat toś pirat, proste...
::::: LOL, od kiedy to ms czy ktos przez niego powolany ma jakiekolwiek
prawo
::::: kogokolwiek kontrolowac ?
::: Wdarła mi sie pomyłka, nie powołany a reprezentowany
::
:: No nadal nie widze mozliwosci sprawdzania przez reprezentana ms'a.
:: Przypominam ze kolega kupujacy
:: za granica nie pisal nic o kupieniu "na firme". Jedyne organy
powolane do
:: kontrolowania ( np. komputera
:: w mieszkaniu ) to reprezentanci RP, nie ms.

Akty kierownictwa wewnetrznego zezwalajace na uczestnictwo
strony w trakcie kontroli nie są źródłem prawa,
Tak wiec organy kontrolujace mogą sobie wziąść
jako reprezentanta strony nawet wróżke:))

Dobromir