Re: WMP- Data ostatniego ogladania danego filmu

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 22:05:16 MET DST

Łukasz log:
> Witam. Mam ważne pytanie. Czw Windows Media Player(lub bestposrednio
> Windows) zapisuje gdzies date ostatniego ogladania danego filmu? Wiem, ze
> jak sie wejdzie w "Plik" to prawie na samym dole jest spis ostatnio
> ogladanych filmow/mp3. Gdzie moge znalezc ich date?
> W górz dzięki :)

Może pomoże:
DateLA_File.vbs
----------------
Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set objFile = objFSO.GetFile("Path to Movies")

Wscript.Echo "Data ostatniego dostępu: " & objFile.DateLastAccessed
Uwaga: Nie "dotykać" sprawdzanego pliku, ino wpisać ścieżkę dostępu/nazwę
pliku w miejsce Path to Movies.
Zapisać zmiany w skrypcie i go uruchomić.
... no i powinna pokazać się data ostatniego dostępu ... no i może będzie to
data ostatniego oglądania danego filmu.
GL&BE