Re: Firewall, czy tylko "pic na muchy"?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 21:27:14 MET DST

Dnia Tue, 1 Aug 2006 21:15:36 +0200, Michal Biek tak nawijal:

> Wystarczy spojrzeć w Zaporę systemu Windows|Wyjątki.
> Jeżeli jest tam GG, to starsze czy nowsze 'połyka' pakiety w ciemno!;-)

Myslisz, ze kolega Lawrens dopiero po instalacji nowego dopisal
sobie do regulek? No mozliwe...
Tylko jak, w takim razie, poprzednio dzialalo mu to stare gg,
ktore tez uzywalo 1550, a jesli nie bylo zwyjatkowane to nie
mialo przeca dostepu.

> ... no i FW nie alarmuje!

Nie wiem jak FW windoziany dokladnie dziala, ale z tego co
kumam, to 'personal' firewall z opcja kontrolowania aplikacji
powinien miec dwie (trzy) mozliwosci:
- odbic/zezrec pakiet wg stalej reguly (stealth/normal)
- puscic do aplikacji
- (powiadomic usera)

Jak zauwazylem, to win_FW nie ma funkcjonalnosci kazdorazowego
powiadamiania, wiec to, o czym Lawrens pisze (kazdorazowe
zezwalanie) chyba tyczy sie interfejsu gg.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...