Kilka pytań odnośnie XP

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 16:47:55 MET DST

1.
Co jakiś czas pojawia mi się z systrayu ikona Messengera, ale ja już od
samej instalacji go wyłączyłem (opcje - nie uruchamiaj razem z Windows, czy
jakoś tak). Co mam zrobić, by wyłączyć Messngera na zawsze?
2.
Gdy otwieram Właściwości paska zadań, i dochodzę do opcji ukrywania
niektórych ikon (włączone autoukrywanie), to na liście mam aplikacje,
których już nie mam i chciałbym je usunąć. Jak zlikwidować te pozycje?

Przepraszam za brak precyzji w określaniu ścieżek i nazw opcji, ale pisze z
pamięci, bowiem siedze przed W98SE.