Windows 2003 - 2 pytania

Autor: o2 <xx_at_news.com>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 15:53:02 MET DST

1.Po zainstalowaniu sterowników do drukarki, pokazuje się informacja, że
sprzęt może działać niewłaściwie.I tak właśnie jest bo nie mogę nic
wydrukować. W ustawieniach drukarki port jest ustawiony na LPT1 zamiast na
USB. Co trzeba zrobić aby drukarka mogła działać poprawnie?
2. Przy uruchamianiu windowsa gdy pojawia się okienko do zalogowania usera
pojawia się informacja, że jakiś sterownik lub jakaś usługa nie została
uruchomiona. W podglądzie zdarzeń jest napisane, że nie można uruchomić
usługi general purpose USB Driver, ponieważ jest ona wyłączona. Jak ją
uruchomić, w liście usług nie mogę jej znaleźć.