Problem z logowaniem do domeny Windows 2000

Autor: Mariusz Dejneka <mdejneka_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 10:07:31 MET DST

Witam!

Mam domenę opartą o Windows 2000 Server i kientów na stacjach Windows 98. Co
jakiś czas mam problemy z logowaniem do domeny z różnych stacji, otrzymuję
komunikat "Podane hasło domeny jest nieprawidłowe lub został zabroniony
dostęp do serwera logowania". Komunikacja między komputerami odbywa się
protokołem tcp/ip, a DC pełni tez rolę bramki do internetu dzięki RRAS
(NAT), DHCP i DNS. Stacje robocze mają dostęp do internetu oraz do siebie
nawzajem w sieci lokalnej. Poświadczenia czyli nazwa użytkownika i hasło są
wprowadzane prawidłowo.

Wygląda na to, że serwer odmawia uwierzytelnienia, ale dlaczego? Na serwerze
w logach mam wpis:

Typ zdarzenia: Inspekcja niepowodzeń
Źródło zdarzenia: Security
Kategoria zdarzenia: Logowanie do konta