Re: udostepnianie plików Windows Media Center

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 17:02:24 MET DST

Raffachi wrote:

> Najdziwniejsze jest to, że katalogi widać, a wewnątrz nie ma
> niektórych plików - przeważnie są to pliki zapisywane przez inne
> komputery. Administrator oczywiście na swoim kompie widzi wszystko.
> Nie wiem co jest zgrane, na Win 2003 było identycznie i wszystko
> działało. Czy ktoś miał taki problem?

E, to raczej masz problem z jedną poprawką, MS05-027 konkretnie. W
niektórych konfiguracjach właśnie powodował takie problemy, że przez
sieć nie można było się dostać do plików w udostępnianych zasobach, bo
po prostu system nie widział tych plików. Nie mam w tej chwili linka do
tej poprawki do poprawki...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl