Re: Konwertowanie NTFS -> FAT32 - potrzebna pomoc

Autor: pinki <pinki51649_at_op.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 17:29:09 MET DST

witam wszystkich czytających

Konwertowałem dysk z ntfs na fat32 w programie partition magic. No i mu
się nie udało ponieważ większość plików na tym dysku jest nie do
odczytania. Ponadto według XP`eka dysk ma 9 GB a w rzeczywistości ma 80GB.

Czy znacie może jakieś programy, które pomogłyby mi odzyskać dane z tego
dysku?

Na tej liście dyskusyjnej znalazłem informacje o programach:
http://www.mbm.com.pl/ - ontrack
http://www.convar.de/default.asp - PC Inspector
Żaden z nich nie pomógł

Z gĂłry dzieki za pomoc