Re: Odpowiednik scanreg

Autor: MarekG <niespamuj-marekgrzymek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:13:11 MET DST

> odpowiednikiem i to całkiem niezłym może być duet ERUNT i NTREGOPT z
> http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/

Mam pytanie pokrewne:
Jak w XP (konsoli) skompilować plik .reg na .dat?
Spod windows wyeksportowałem regeditem cały rejestr. Edytowałem plik .reg w
notatniku. Przy próbie importu (dwuklik na pliku pod windowsem) dostałem
komunikat, że nie wszystkie gałęzie mogą być prawidłowo wczytane, bo
niektóre są aktualnie używane przez system. W trybie awaryjnym ten sam
komunikat.