Re: USB -> rs 232

Autor: Krzysztof L <lancellot_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 12:22:10 MET DST

> Manadżer urzadzeń->Porty (COM i LPT)
> klikasz na przejsciówce i w ustawieniach możesz zmienić nr portu.

nie ma tam mojej przejściówki, byla ale teraz jest urządzeniem HID

> Oczywiście zmienić możesz tylko na dostępne porty...

nie ma takiej opcji

> Jeśli miałeś już jakąś przejściówke która instalowała się na com3/com4 i
> chcesz te pozycje zwolnić to wyjmij wszystkie które masz i wyinstaluj
> driver programikiem w katalogu ze sterownikiem.

mam przejściówkę usb -> ide; odinstalowałem.

odinstalowałem wszystkie sterowniki do przejściówek
podłączyłem przejściówkę rs i znów mam urządzenie HID
a jego właściwościach nic nie można praktycznie zmienić.

Krzysztof