Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:21:51 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> Wav z kompresją mp3 od "pliku mp3" różni się praktycznie tylko
> nagłówkiem. Skoro więc masz tego wava, obetnij nagłówek, dostaw własny i
> już.

No tylko właśnie szukam jakiegoś dokładniejszego opisu.
Próbowałem już róznych kombinacji z nagłówkami, najlepszy wynik jaki
uzyskałem to było po prostu wycięcie nagłówka WAV i pozostawienie samych
danych strumienia MPEG.

Codec pod Windowsem potrafił odegrać ten plik (tylko na końcu z jakimś
chrząknięciem), ale np. już przenośny odtwarzacz mp3 pisał "File Error".