Re: SBS 2003 + MS Exchange + Apache (krasnal)

Autor: Marcin <gencio_cutthis_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 08:39:07 MET DST

Uzytkownik <bubba@gim4.dt.pl> napisal w wiadomosci
news:1143495524.919914.20020@g10g2000cwb.googlegroups.com...
> witam wszystkich.
> mam taki problem:
> na serwerze win serv+sbs2003+exchange przeskoczylem na apache'a zamiast
> IISowych uslug witryn. wszystko chodzi pieknie. z jednym wyjatkiem: nie
> mam zielonego pojecia, jak skonfigurowac serwer www, aby mozliwe bylo
> odbieranie maili przez interface www. serwer pocztowy dziala poprawnie
> przez klienty pocztowe. potrzebuje tylko podpowiedzi, jak skonfigurowac
> interface www dla exchange. z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam

Witam,

Z tego co mi wiadmomo to MS Exchange jest mocno zintegrowany z AD i IIS. IIS
zajmuje sie tak naprawde cala brudna robota, wysylanie, odbieranie, itp.
(mowie tu oczywiscie o Internetowych uslugach informacyjnych - a nie tylko o
Publikacji WWW). I raczej nieuda sie uruchomic OWA bez serwera dedykowanego
czyli uslugi publikacji WWW z IIS (m.in. przez autentykacje z AD, obsluge
ASP, itp).

Pzdr,

Marcin