Re: Excel - korespondencja seryjna

Autor: WuKa <wlkala_at_op.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:09:12 MET DST

Użytkownik "MM" <misiekm73WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:179b.00000024.44279007@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Muszę zrobić korespondencję seryją w excelu.
> Mam bardzo skomplikowaną tabelkę, która po przeniesieniu do Worda nie
> nadaje
> się do niczego - rozjeżdża się kompletnie.

Spróbuj tak:
1. Bądź w Excelu i zaznacz obszar tabeli do skopiowania
2. Bądź w Wordzie i w miejscu oczekiwanej tabeli zażądaj Wstaw Obiekt ->
Arkusz kalkulacyjny Excel. Dostaniesz fragment arkusza z pustymi komórkami.
3. Wklej zapmamiętaną w schowku całą tabelę do pustego arkusza. Sądzę, że
nie powinna się zdeformować tak dokonana kopia.

WuKa