Re: Outlook Express i brak kontaktów w okineku "Kontakty"

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 10:38:03 MET

Osoba podpisana jako a_l_i_c_j_a <usun_a_l_i_c_j_a@op.pl> w artykule
<news:e004oh$64j$1@news.onet.pl> pisze:

> Grupa raczej senna.

Senny to raczej jest ten, kto problem z programem pocztowym chce rozwiązać
na grupie zajmującej się czytnikiem news.

> Myślę, że można to złożyć na karb wiosny, która
> przyszła w tym roku trochę później ;-)

Myślę, że powinnaś pomyśleć nad eksportem danych widocznych po otwarciu
bezpośrednio w książce adresowej i importem wyeksportowanych danych po
otwarciu książki adresowej z OE.
Myslę też, że nad konfiguracją OE nie powinnaś myśleć, tylko ją poprawić, bo
wysyłasz wiadomości niezgodne z MIME.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)