Re: Pytanie o plik wymiany (swap) oraz o folder "Documents and Settings

Autor: Arek <arcady2_at_NO.SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 00:08:10 MET

> Jeszcze jedna kwestia. Czy przenosiliście katalog "Documents and
> Settings" z partycji systemowej na inną (kolejną)?
> Chcę to zrobić przy najblizszym formacie dysku, bo po co partycja
> systemowa ma się niepotrzebnie fragmentować, a przy okazji tak byłoby
> bezpieczniej i wygodniej.
> Czy znacie jakąś metodę/program, którym można bezpiecznie taką operację
> przeprowadzić?

Nie przenosiłem, ale masz ponizej przepis:

http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=5989&st=45&#entry93485

Przenoszenie Documents and Settings do innej lokalizacji:

Przeniesienie całego folderu profilu jest bardziej skomplikowane i tylko
dla tych, którzy wiedzą co czynią. Początkujący powinni ograniczyć się
jedynie do przenoszenia Moich Dokumentów i innych folderów shella (patrz
dalej).

1. Tworzysz folder Documents and Settings w innej lokalizacji. Odkrywasz
wszystkie ukryte pliki/foldery systemu. Z obecnego Documents and
Settings kopiujesz całą zawartość do nowego folderu.

2. Start >>> Run (Uruchom) >>> regedit i w kluczu:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

kliknij podwójnie w ProfilesDirectory wprowadzając nową ścieżkę dostępu.
Następny krok to przeszukanie rejestru na nazwę Documents and Settings i
podmiana ścieżek dostępu na nową.

3. Restart komputera. Jeśli nastąpiła pomyłka edycji komputer nie
zastartuje lub wygeneruje nowe konto w poprzedniej domyślnej ścieżce
dostępu.

--
Pozdrawiam, Arek