Error while creating ISO or Joliet file names! - Nero 6 dołączony do nagrywajki DVD LG

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 20:59:15 MET

Taki wyskoczył mi komunikat. Mam pytanko, jak zmusić go do akceptowania
takich nazw plików jakie mam na HD ( skoro NTFS je łyka to znaczy że są
ok ), albo po prostu jak najprościej je nagrać, biorąc pod uwagę że mam pare
tyś. plików w setkach katalogów, i trudno mi szukać co jest źle a co nie.
Ewentualnie jakiś sensowniejszy program... Bo pamiętam że kiedyś przy 1szych
nagrywajkach DVD program miał opcję wyłączania zgodności z ISO.

Tomek