Re: XP: boot.ini: wpis "Linux Mandrake"

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 17:20:57 MET

R.A.M. wrote:

> O ile XP uruchamia mi się nadal poprawnie, to po wyborzez menu opcji
> Linux Mandrake komputer się przebootowywuje. Nie jestem pewien czy
> numer partition(5) jest poprawny (jak to sprawdzic???) ale próbowałem
> też innych wartości. Może potrzebna jest jakaś opcja???
> Bylibyście tak mili i pomogli mi to skonfigurować? Dziękuję bardzo.

Bylibysmy tak pomocni i skoro bierzesz sie za linuxa to polecam
przeczytanie mini-howto o bootowaniu windows i linux z jednego dysku,
ktore to mini-Howto sie powinno znajdowac w ramach plikow Twojej
dystrybucji Linuxa:

zreszta, tutaj jest tez:
http://tldp.org/HOWTO/Linux+WinNT.html
http://www.pmg.lcs.mit.edu/~chandra/install/install_dualboot.html