Re: Autostart w XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 16:41:27 MET

Oto co goomish napisał:
> Awcależebonie :) W XP wygląda to tak samo, pod warunkiem że używasz
> klasycznego Menu Start. W nowym Menu Start faktycznie nie ma tego kreatora
> dodawania programu.
A skąd ja, skromny klikomysz mogłem wiedzieć że XP ma aż dwa style na
menu Start :) Jeszcze nie znalazłem dojścia do tego starego, co
mówisz że a'la w98.

> Nie pytał bo utworzył skrót w twoim Autostarcie. I domyślnie zawsze dodaje
> skróty do Menu Start bieżąco zalogowanego użytkownika.
Acha, tak podejrzewałem, ale wolałem zapytać :)

> P.S. A tak poza tym, to nie narzekaj :) Spróbuj dodać coś do menu start w
> jakimś KDE - od razu polubisz XP :P
Jak do tej pory zawsze mi się udawało, chociaż zawsze musiałem się
uczyć tego na nowo :) Ale fakt, KDE (i jej aplikacje) z punktu
widzenia poganiacza windowsów ma zaiste dziwne rozwiązania.

--
Jacek