Re: newbie XP-kowy pyta :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 12:31:39 MET

Oto co Saiko Kila napisał:
> ak dodajesz miejsce sieciowe to powinieneś móc wybrać m.in. całą sieć.
> Napisz, jakie masz protokoły we właściwościach karty sieciowej? Może
> któregoś brakować (np. Client for Microsoft Network).

Z nowymi siłami dziś weszłem do apletu "kreator dodawania miejsca
sieciowego". Tam, w okienku "przeglądanie w poszukiwaniu folderu"
znalazłem gałąź protokołu Microsoft Network, w niej "cała sieć" a w
niej z kolei wszystkie grupy naszego LAN-u. W grupach były widoczne
znajome kompy. Już postep :) Ale co z tego kiedy usiłowanie zrobiena
z czegokolwiek (czy protokołu czy "całej sieci" czy grupy czy
pojedynczego kompa) w tym okienku nowej lokalizacji sieciowej przez
klikniecie przycisku "utwórz nowy folder" daje efekt w postaci
komunikatu "nieprawidłowa lokalizacja" i "w tym miejscu nie można
utworzyć folderu" a przycisk OK jest cały czas nieaktywny.
        Przy okazji zajrzałem do okna konfiguracji sieci i sprawdziłem
protokoły, Klient Microsoft Network jest, Udostępnianie plików i
drukarek, harmonogram pakietów QoS i oczywiście TCP/IP. Filtrowanie
pakietów TCP/IP wyłączone. DHCP nie ma w LAN, zaznaczone włącz system
NetBIOS przez TCP.
Czyli już bliżej niż wczoraj, ale znowu jakiś zonk :)

--
Jacek