Re: ograniczenie drukowania

Autor: jz <jimmybig_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 10:18:36 MET

>Nie zrobisz tego raczej.
A fire-wall-e jakos da sie zrobic a przeciez to nic innego tylko
firewall ograniczajacy dostep do drukarki a nie do kart sieciowej czy
modemu.

Przyklad: kancelaria prawna sa dwa moduly: pisma w przygotowaniu i
pisma zatwierdzone,
a plikacja i teraz uzytkownik moze pracwac w dwóch modulach ale
drukowac moze tylko z modulu pisam zatwierdzone.
Drugi przyklad: Hurtownia, przychodzi klient sklada zamówienie nie
otrzymuje zadnego potwierdzenia bo jest ot nie potrzebne idzie do
magazynu i po powrocie otrzymuje w tym samym biurze, co skladal
zamówienie, fakture. Aplikacja sklada sie z kilku oddzilnie
uruchamianych aplikacji (modulów). Modul zamówien i drukowania
faktur obsaluguje jedna osoba.

Moja sytuacja jest ciut inna musze ograniczyc dostep do drukarki
przegladarka internetowym, klientom poczty i kilku programom firmowym
(oczywiscie nie wszystkim uzytkownikom) niestey jestem zmuszony
udostepnic im korzystanie z tych aplikacji ale nie musza drukowac
bo drukuja jakies glupoty. Sytuacja jest taka 1 uzytkownik 1
komputer windowsy wn, 2000 i xp, a wiec nikt nie moze bez mojej
wiedzy. Mi wystarczy ze nie beda mogli drukowac niech sobie robia
screeny ekranów ile chca. Njapierw musza wiedziec jak rto sie robi
i ze jest taka mozliwosc.

Jz