Re: kontroler domeny nie widzi siebie...

Autor: Jacek <dobragrupa_spamowo_at_poczta.fm.usuntocotrzeba>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 09:23:50 MET

Użytkownik "Michał" <michał@blah.com.pl> napisał w wiadomości
news:dk4i12pk81mmbrjiqe4kovqt22o01oips5@4ax.com...
aha, jeszcze jedno: ktos mi poradzil by sprawdzic co mi wyswietli
nbtstat -c. Sprawdzilem. Ma tylko kilka nazw workstacji, a nie ma
nazwy serwera ani nazwy domeny, a pewnie powinien.

Poza tym bledem nie widze innych w logu, np. o konflikcie IP czy nazw.
Dodam ze to jedyny serwer tej domeny.

sparwdz czy masz wlaczone netbios przez tcp/ip we wlasciwosciach protokołu