Re: w2k nie widzi całego dysku (BigLba)

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 15:51:30 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Jaki to dysk i jaka płyta główna? Jakie sterowniki - certyfikowane czy
> własne producenta? W sumie stawiam raczej na jakiś bardzo specyficzny
> problem ze sterownikami, bo W2k z SP4 nie ma problemów z obsługą dużych
> dysków.

Dysk seagate 200GB ATA (nie SATA), modelu nie pamiętam. Jeszcze ciepły.
Płyta msi k7t turbo (6330) na kt133a.
Sterowniki do chipsetu miałem sprzed pięciu lat chyba (wtedy kupiłem płytę),
ale przyszło mi to samo do głowy ściągnąłem rano nowe via 4in1. Nie pomogło.
Teraz jestem gdzie indziej, więc wiecej szczegółów podać nie mogę.

Sterowniki - też staram się tu szukać po tym, jak przeszedłem upgrade'y
systemu i rejestr, ale teraz to już nie wiem...

wszystko to znaczy co? :)

Andrzej Kaczmarczyk