w2k nie widzi całego dysku (BigLba)

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 10:25:05 MET

Wsadziłem do komputera nowy dysk, postawiłem na nim systemy (PLD i w2k).
Bios widzi pełne 200GB (po upgradzie), linux też, ale w2k cały czas tylko 137GB.

Znalazłem to: http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bpl%3B305098&x=21&y=12
Wprowadziłem wartość do rejestru, zainstalowałem Update Rollup 1 i nic - cały
czas tylko 137GB.

w2k NIE JEST na pierwszej patycji - w artykule o tym mowa ale tylko w
kontekście biosu nie pobsługującego takiego dysku.

Co zrobić, co sprawdzić?
Jakoś w archiwach nie znalazłem żadnego postu na ten temat. Może takie dyski
nie są używane pod w2k, nie wiem, ale nie udało mi się znaleźć rozwiązania.

Andrzej Kaczmarczyk