Re: BootIT NG [duże dyski a narzędzia dosowe]

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 10:16:12 MET

> unikać przekładania dysków między
> płytami

Oj, bardzo drastyczna rada. Ja mam akurat taki
system pracy i backupowania, że na okrągło to robię.

> a najlepiej podpinać je wyłącznie poprzez USB;

A jak te kieszenie USB widzą dyski? Tez chyba mają
jakiś swój biosik, który je "widzi" (lepiej lub gorzej)
i jakoś tłumaczy na język USB....?
Czy kieszeń USB, podobnie jak jakaś tam płyta główna,
może mieć ograniczenie na wielkość prawidłowo obsługiwanego
dysku?

Skoro WinXP sam sobie po swojemu widzi i obsluguje
duze dyski, to czy nie jest mu obojętne czy BIOS ten
dysk widzi dobrze czy niedobrze, czy jest włączona
autodetekcja czy nie?

Dzieki,

latet