Re: 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 14:44:26 MET

Użytkownik "Roman R." <mapy@aster.pl> napisał w wiadomości
news:dqtcu7$q1n$1@news.task.gda.pl...
> Witam
>
> Dziękuję za poradę.
> Postąpiłem wedle instrukcji.
> Coś tam znalazł.Wywaliłem.
> Ale niestety nie przyniosło to poprawy.
>
> Przy instalacji starszych programów mam następjący komunikat:
>
> "The Win16 Subsystem was unable to enter Protected Mode,
> DOSX.EXE must be in your AUTOEXEC.NT and present in your PATH"

Zobacz, czy nie masz czasem innego pliku autoexec.nt, np. w c:\, jeśli
tak to go stamtąd usuń. Zobacz też, czy masz zdefiniowaną prawidłową
zmienną PATH obejmującą katalog \Winnt\System32 (w okienku cmd.exe
wpisz set). Powinna mieć ona co najmniej taką zawartość:

Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem

Do tej ścieżki dopisywane są katalogi do różnych programów
narzędziowych, np. sterowników ATI, SQL serwera itd. Musisz je przejrzeć
i samemu zdecydować, czy nie są to wpisy prowadzące ewentualnie do
jakiegoś szkodnika.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/