Re: administracja windows jako nie-Administrator - kolejne zagadki

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 17:03:34 MET

pb2004 schrieb:

> Po pierwsze NTG

Skoro system nie robi tego, czego po nim oczekuje, albo udaje ze to robi
- jak najbardziej ta grupa.

> Po drugie SOA#1 : http://img256.imageshack.us/my.php?image=iexplore1dr.png

Nie wiedzialem, ze wlepianiem spamu sie zajmujesz (migajace logo
"wygrales ipoda - kliknij tutaj") - ale teraz juz wiem.

> Po trzecie nie podałeś o jaki windows chodzi.

To pod kazdym windowsem runas itp. wynalazki sie roznia sie swoim
dzialaniem?

Win 2000 SP4, ale jak juz spytales, to poprosilbym o wyjasnienie czym
rozniloby sie to od XP SP2.

> Po czwarte zainteresuj się tą stroną: http://blogs.msdn.com/aaron_margosis/
> BTW FUT Warning ;)

No coz, tylko sie usmiechnac i pogratulowac radosnej tworczosci
niektorych programistow MS.

--
Tomek