Re: Co to jest Active Directory Application Mode (ADAM)?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 21:43:01 MET

Tomasz Onyszko log:
> Blad - ADAM to nie jest nowy tryb AD, to osobny produkt zbudownay na tej
> samej technologii
"...Active Directory Application Mode (ADAM) is a new mode of Active
Directory...."
vide:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=79f0b88c-61c0-4969-a449-71df7b97505f&displaylang=en
> Jakies konkrety ???
!!! Podałem to co przeczytałem (kiedyś) w publicznych materiałach M$a ...no
i konkretów w spr. B2C jak to czasem (u M$a:-) bywa nie było/nie widziałem!

--
HNY2k6 + fix.1 sec