Re: Foldery

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 13:42:44 MET

> Użytkownik "Wojtek

> Teraz juz nie pamietam, wczoraj u znajomej to probowalem zmienic. Co by to
> nie było prowadziło do tego samego folderu na końcu.
>
> W moich obrazach otwieranych z moich obrazow z pulpitu jest kilka fotek, a
> otwarty ten folder z moich dokumentów zawiera kilkadziesiąt fotek między
> którymi są te, ktore widze w ich obrazach otwieranych z moich obrazow z
> pulpitu. Skomplikowane to co napisałem.
>
> Po prostu nie widać części zdjęć w folderze.
> Już się gubię w tym. Coś chyba jest namieszane. W 99% jestem pewien,
> [...]
Sprawdź dokładnie.
Osobiście obstawiam, że jeden link prowadzi do Shared pictures a drugi
do moich obrazów. W moich obrazach też jest link do Shared pictures,
stąd widać w nich tą część. W Shared pictures nie widać moich obrazów
użytkownika (no chyba że tam je wrzucimy).
Ścieżka do Shared pictures to:
C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures
do moich obrazów:
C:\Documents and Settings\%username%\My Documents\My Pictures
(C:\ oczywiście może być inne)

Wojtek