Re: Konto administratora i internet

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 10:15:40 MET

Wczoraj od południa walczyłem z tymi kontami urzytkowników. Po tym co
przeszedłem można by napisać książkę. To jest komp. znajomej i na jednym
koncie już działał internet. To poinstalowałem z krążka na innych.
I zaczęły się schody. Złe hasło lub nazwa użytkownika. Po telefonie do tp
podano mi nazwę użytkownika rejestracja@neostrada.pl i hasło rejestracja i
wtedy mogłem zmienić poprzez www hasło. Zmieniułem na to samo co było i
zaczęło działać. Ale niedługo problem powrócił przy następnym użytkowniku.
Hasła napewno nie pomyliłem nie było CapsLocka czy Shifta hasło to 123456
więc trudno o pomyłkę. Pan w tp powiedział, że się tak może zdarzyć raz na
100 i trzeba odświeżyć hasło.
Piszę to wszystko aby ostrzec innych przed problemami.
I jeszcze jedno, aby zmienić nazwe adresu mailowego trezeba to zrobić
telefonicznie. I tu znowu problemy bo pan zrozumiał marta a ja mówiłem
magda.
Nie piszę już o innych problemach z samą aplikacją do neo, nieczętym ale
zrywaniu połączenia z powodu kiepskiej linii lub trudności z połączeniem.
Dziękuję wszystkim za pomoc.

Robert