Re: Kupowanie WinXP OEM [ot]

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 23:12:15 MET

Dnia 12/30/2005 3:27 PM, Użytkownik jureq napisał:

> A przeczytałeś dalej? To znaczy, że jeśli kupujesz płytę główna i
> oświadczysz, że sam składasz komputer, to możesz legalnie kupić

Tyle to zrozumiałem, ale pytałem o pierwszą częśc.
Jeśli kupie gotowca (a nie będę składał) to mają mi dostarczyć
"wyłącznie preinstalowane" oprogramowanie. I o to chodziło.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \