Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 20:39:43 MET

Dnia Fri, 30 Dec 2005 20:28:02 +0100, dziobu napisał(a):

> Czas który przeznaczysz na testowanie różnych sterowników, programów
> oraz straty moralne podczas takiego dewastowaniu systemu napewno nie są
> warte 200zł na inną karte ;)
>
> Niemniej mnie się kiedyś udało, to i zapewne Tobie się uda. To tylko
> kwestia czasu i chęci.

Zgadzam się, trzeba trochę znać angielski i dobrze przeczytać, to co jest
napisane na stronie producenta, jak również dobrze odinstalować,
poprzednie stery przed zainstalowaniem właściwych... oraz prawidłowo
zainstalować te właściwe (trzeba zadbać o to, żeby nie było "żółtych
pytajników" w menedżerze urządzeń - bezpośrednio przed instalacją.

Mam kartę jak w sigu od 5 lat i nie narzekam, chociaż przyznaję, że na
początku też się motałem ze sterownikami. Pamiętajcie o tym, że typ karty
to nie wszystko - istnieje dodatkowy podział sterowników na rewizje -
(rev.) - poczytajcie na samej karcie jaką rev. macie.

Z aplikacji polecam rewelacyjny i nieśmiertelny JTV, do nagrywania iuVCR
- niestety ten ostatni jest jest darmowy.

Szczęśliwego Nowego Roku :-)

--
#_Palomino 1700+ ;  KT7H+ Gigabyte_#