Re: Szybkosc zdalnego dostepu do Win 2003

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:14:28 MET

Użytkownik "AD" <tu@tam.pl> napisał w wiadomości
news:dp1qhj$s2l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "news.tpi.pl" <get@lost.it> napisał w wiadomości

> Sprawdzalem. Moze i jest szybki, ale server obciaza CPU
> (pIII500MHz) w 100%. Jak dla mnie to nie do przyjecia :(

Widocznie źle go zainstalowałeś. U mnie obciążenie procesora nigdy nie
przekraczało kilku procent, i to zarówno pod NT4, jak i pod Win98, W2k,
XP oraz W2k3. NT4 miał do dyspozycji procesor PII 350, a Win98 zwykły
procek P133 i to nawet bez MMX. Tak więc IMHO jest to chyba najszybszy i
najwygodniejszy program do zdalnego dostępu. Obecnie używam go z W2k3 EE
i działa idealnie, zarówno po sieci lokalnej jak i po Neostradzie. Aha,
do łączenia się z serwerem polecam viewer w wersji 3.0, jest dużo
wygodniejszy (choć czasem ma kaprysy, no ale to jeszcze beta). Niedługo
zaś ma wyjść nowa wersja Radmina z automatycznym mapowaniem dysków
sieciowych, szyfrowaniem tunelowanych pakietów, zdalnym drukowaniem i
temu podobnymi smaczkami ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/