Problem z Sp2

Autor: Maciekkk <Maciekkk_at_irc.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 14:33:30 MET

Witam

Po instalacji SP2 dla Win XP komp nie chce sie uruchomic.
Zwisa w momecie pojawienia sie loga Windows Xp z paskiem postepu ladowania.
Winda bez SP2 chodzi normalnie.
W czym moze tkwic problem?
I jak mozna cos sprawdzic, dzlaczego tak sie dzieje?
Sprawdzilem jeszcze podlaczajac z innego kompa zasilacz, RAMy, Karta
grafczna. Podlaczylem tez ten dysk z tym systemem do innego kompa i ruszyl.
Tylko pod tym nie chce pojsc.
Czyli zostala plyta glowna z procesorem nie sprawdzona.
Ale nie mam takich zeby zamienic je w tym kompie.
Z grupy hardware odsylaja mnie tutaj.
Nie wiem czy jest to probem z softem czy z hardwarem...