Re: Limit połączeń przychodzących w systemie Windows

Autor: Mariusz Konieczny <koniecz.N0SPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 21:33:12 MET

Grzegorz Niemirowski napisał:

> Nie widzę starych postów ale chyba chodzi o ograniczenie w licencji
> Windowsa.

chodzi o to, że
pb2004 pisze:
> [...]

i w nast. poście że "aspekt prawny"

więc albo "wprowadzony ... jako zabezpieczenie przed wirusami" i wtedy
mam prawo to zmienić (pytanie tylko czy mam czym)

albo celowe ograniczenie wprowadzone tak z czystej złośliwości MS,
i wtedy (wg. pb2004) nie mam prawa zmienić

ale wtedy akapit o "zabezpieczenie przed wirusami"
jest wprowadzaniem w błąd

--
Mariusz Konieczny