Re: Ekran logowania

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 20:17:53 MET

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/88215d6b4f7bdd0b/bd39b0fbfd100b67?lnk=st&q=Bez+okna+logowania+windows+piotr&rnum=1#bd39b0fbfd100b67

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy