Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 18:17:15 MET

Dnia 12/27/2005 3:43 PM, Użytkownik Tomasz Del napisał:

> Przepraszam, że tak się wtrącam trochę nie w temat, ale interesuje mnie to, co
> napisałeś powyżej. Mam właśnie problem z kartą TV Pixelview pro bt878 i
> chciałem zapytać jakie sterowniki możesz do niej polecić (pod W2000+SP4), bo z
> oryginalnymi rzeczywiście nie mogę dojść do porozumienia.

Do oglądania używam bTV, nic nie nagrywam, więc sterowniki nie mają
znaczenia (jeśli chcesz używać oryginalnego softu do ogladania to CI nie
pomoge). Wybrałem takie z którymi nie mam żadnych problemów (tj żeby
system je miał i dał mi święty spokoj z wykrywaniem nowego sprzetu):
"PixelView Station V5.21"

Tzn tak się nazywa katalog w którym to mam ;) Zawartość może być inna
(mogłem pliki pozamieniać, ale odkąd wszystko działa tym sie nie
interesuje). Na wszelki wypadek:
http://www.pess.pl/tmp/v521.zip

Zaznaczam też że próbowałem innych wersji tego softu, sprawdzałem też
inne sterowniki jak "848wdm_iu", "btdriver" (takie ogólne do bt878) czy
"Universal WDM Video Capture driver for ...bt878..." ale róznie z nimi
bywało.

Jak chcesz mieć przyzwoity soft i bez problemów nagrywać to kup coś
AverMedia.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \