Re: isa zarzadzanie pasmem?

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 09:33:53 MET

Piotr Krzyżański wrote:
> Użytkownik "mosciak" <info@ags.pl> napisał w wiadomości
> Zobacz to:
> http://www.bandwidthcontroller.com
> Wersja standard za trochę więcej niż 100 pln - więc nie jest
> 'tragicznie' - używam pod W2k3 z ISA i działa.
Działa ale:
Działa z transferem do 10MBps i ani grama więcej.
Wykres ruchu to straszna "piła" (w LAN) więc efektywny transfer jest jeszcze
niższy.
Nawet jak się go wyłączy dla danych kart sieciowych to i tak ogranicza ruch
na nich do 10MBps.
- za to potrafi porzyczać pasmo i to jest jego jedyny + (oprócz ceny)

W sumie to mnie rozczarował a mogło być z nim tak pięknie...
JM