Obiecałem dzieciakowi grę w sieci... - prośba o pomoc.

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 16:52:07 MET

Witam,
Nie wiem, czy komuś z Was będzie sie chciało, ale jezeli tak to będę bardzo
wdzięczny. Obiecałem dzieciakowi, że mu odpalę gierkę i zagram z nim na 2
komputerach. Heroes 3, stara gierka. Mam komp. stacjonarny z 2 kartami
sieciowymi, jedna do netu 2 do wewnętrznego połączenia z 2 komputerem,
laptopem. Mam na komp. stacjonarnym udostępnienie łącza internetowego tak,
że na 2 kompach mogę być w necie. No więc zainstalowałem gierkę na laptopie,
żeby dzieciakowi zrobić radość, próbuję odpalić hosta na komputerze, ale na
2 nie widzę tej sesji. Może ktoś z Was wie, jak powinnna być być
skonfigurowana sieć, aby komputery widziały sie podczas gry? Wiem, że to nie
jest problem, którym się na codzień zajmujecie, ale na tej grupie znacie się
na sieci (oba komputery xp prof PL, sp1.), może więc ktoś mi pomoże, na
priva?

--
Pozdrawiam
Raff