Re: Szukam programów

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 16:02:24 MET

Użytkownik "Zofia" <Zofia@atrapa.com.pl> napisał w wiadomości
news:doov32$lj1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wyobraź sobie, że wiem o tym.
> Pytałam jednak o SPRAWDZONE programy, czyli
> o informacje od tych, którzy je używają. Chodzi mi
> bowiem o taki rodzaj software'u, którego skuteczność
> jest trudniejsza do stwierdzenia niż innych programów.
>
> A tak przy okazji, to na każdej grupie trafiają się osoby,
> które za punkt honoru poczytują sobie odsyłanie do Googli.

A tak przy okazji zalądałaś w ogóle do googli, szukając tam
odpowiedzi na swoje pytanie? Daję głowę, że jest tam więcej
konretnych odpowiedzi niż tutaj, i nie ma się o co obrażać.
Znajdziesz tam na przykład dwa ciekawe programiki od
rejestrów w NT4 - regback, regrest. Znajdziesz również
komentarze, które programy są dobre, które omijać z daleka...

> Mogą z tego wynikać następujące wnioski:
> - albo uważają pozostałych odwiedzających grupę za
> tak ograniczonych, że sami na to wcześniej nie wpadli

Uhmmm - tym bardziej jeśli to samo pytanie pojawia się
na grupie poraz 17464313

> - albo czerpią zyski z reklamowania Googli, nawet tym,
> którzy i tak je używają (coś w rodzaju sprzedawania
> lodu Eskimosom)

Jasne - to podobnie jak ktoś pisze Microsoft, a nie M$ -
po prostu czyści buty Billowi....

> - albo chcą udowodnić, że dana grupa dyskusyjna jest
> w ogóle niepotrzebna, bo odpowiedź na każde pytanie
> można znaleźć w Googlach

Powtórzę jeszcze raz - na tak prozaiczne pytanie zdecydowanie
więcej odpowiedzi znajdziesz w googlach - choćby w archiwach
grup dyskusyjnych.

Piciu