Re: [winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 14:11:04 MET

> Prawdopodobnie. Mniej lub bardziej, do wyboru.
> Kolejny teoretyk?

Oj nie, zdecydowanie nie.

> No przecież nie jest widoczny. Autor wyraźnie to zaznaczył.

Mea culpa - chyba nie powinienem udzielac nikomu porad o 5 w nocy.

> Ano właśnie - mylisz się ;-). Literki są przydzielane partycjom
> *widocznym* w Zarządzaniu dyskami. A one nie są widoczne.

No tak, to wiem - pisalem w oparciu o moje bledne zalozenie, ze dysk jest
widoczny w menedzerze dyskow.

> A ponieważ w
> ogóle nie widać także całego dysku twardego, stąd wniosek, że jest to
> problem sprzętowy. Inne możliwe wytłumaczenie to np. wyłączony kanał
> secondary kontrolera dysków w Menedżerze urządzeń, ale wówczas nie widać
> by było także podpiętego na tej samej tasiemce CD-ROM-u.

No teraz faktycznie, problem raczej sprzetowy.
Czyli w pierwszej kolejnosci odpiecie CDROMu, jak to nie zadziala to mozna
odpalic system z "drugiego" dysku i zobaczyc czy CDROM ktory jest z nim na
jednej tasmie jest widoczny - bo moze faktycznie tu, w zworkach lezy problem...

--
pozdro, karol