[winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Upiór Północy <upior_polnocy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 14:10:52 MET

witam,
podłączyłem właśnie do komputera mamy z systemem Windows XP swój dysk.
Jest na nim kilka partycji FAT32 i FAT16, z których chciałem pobrać swoje
dane. Jendak po podłączeniu i kilkakrotnych restartach w dziale "Mój komputer"
ani jednego dysku z mojego dysku nie widać :(
BIOS mój dysk widzi, nawet da się z niego system uruchomić, więc sugestia że w
czasie podróży rozbiłem swój dysk, odpada.

pomóżcie proszę.

z góry dzięki, pozdrowienia