Re: Udostepnianie polaczenia internetowego - problem

Autor: V <marcin_mail2005WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 12:55:13 MET

> Brama, na drugim trzeba wpisać numer bramy, 192.168.0.1.

Nie tak prosto :) Brama byla wpisana i nic. Bez bramy to samo. Nawet probowalem
wpisywac w ustawienia MSIE proxy o adresie bramy (rozne porty: 80, 8080) i nic
to nie dalo.
Na szczescie zainstalowalem WinGate'a i poszlo od razu, ale mam 30 dni na
poprawke tgo windowsowego udostepniania (bo WinGate to wersja 30-dniowa, jak
wyczytalem).

Ktos ma jeszcze jakies sugestie, co bylo nie tak ?

Dziekuje