Re: Problem ze sterownik karty gfx

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 09:45:15 MET

> Odkurz komputer, sprawdź czy karta jest dobrze zamocowana

Kilka razy to robiłem.

> A co prefetching ma wspólnego z kartą graficzną?

Też chciałbym wiedzieć, ale tak to działało...

> Sprawdź sterowniki do płyty głównej ,może to one powodują jakiś konflikt.
Proponowałbym odinstalowanie sterowników grafy i płyty głównej; Driver Cleaner
(lub pogooglaj coś podobnego) pousuwa śmieci, później zainstaluj nowe sterowniki.

Pzerabiałem to kilka razy...

Kiedy sterownik grafiki nie wystartuje, w Menadżerze jest żółty wykrzyknik.
Wtedy wchodzę na:
 Właściwości: Ekran / Ustawienia / Zaawansowane
w miejscu "karta" mam VGASAVE i konflikty sprzętowe. W niecie trafiłem na kilka
osób opisujacych problem z VGASAVE, ale żadnego rozwiązania :(

Aktualnie zainstalowałem najnowsze stery do grafiki - 81.95. Ten ster jak
narazie za każdym razem staruje, ale w 60Hz z wybranym ekranem jako "Telewizor"
(którego nie mam podłączonego). Ręcznie muszę przestawiać na "Ekran analogowy" i
dopiero jest 100 Hz.

--
Pozdrawiam, Arek