Re: Pilnie poszukiwany fix!

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 14:02:18 MET

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:dofbku$lel$1@olszynka.pl...

> Cytuję z KB838804
> /----
> CAUSE
> This problem may occur when you have two or more programs that use filter
> drivers in a background process, such as an antivirus program that is
> providing real-time virus protection or an on-screen news feed program
that
> displays a filtered list of news items.
> \----
>
> Wygląda na to, że namąciłeś na wszelkie możliwe sposoby:

<cut>

Niestety nie namacilem nic i nie jestem raczej zielony w te klocki. A blad
jaki wyskakuje nie jest jednoznaczny z tym co opisuja w KB pod tym
artykulem. Generalnie oznacza on podwojny wyjatek - czyli upraszczajac 2
bledy ktore wystapily naraz. System jest swiezutki. Reinstalowany juz 2
razy. Ze wszystkimi updateami. Fix ten mial byc ostatnia deska ratunku po
kilkudziesieciu godzinach walki z windowsem jednak i ta utonela. Nie mam
pojecia o co moze chodzic... niestety...